momtgb0676 Cennet24 bebeğim 3 aylık 2 aydan sonra mama vermeye başladım benimde 2 göğsümü 3 saatte 1 sağınca 60ml çıkıyordu kaygılandım gece yatmadan önce 2 aylıkken 60dı şimdi 90 ml mama veriyorum. Enfamil markası anne sütüne en yakın olan. Abd de doktorların en çok önerdiği. Tavsiye ederm
Cennet24 Deletedmom5284emmek istiyor aslında ama neyaptiysam süt artmadı doktor tavsiyesiyle basladim
Deletedmom5284 Cennet24 sütün bana yeterli geldi sağım yaptığında çıkmaz hepsi, sağınca 4-5 damla gelen sütümle 7-8 aylık kızımı doyuruyodum mesela, sağmaya takılma boşuna sağma bence 🥰😘
Cennet24 Deletedmom5284 valla neyapcagimi şaştim olmasa ağlarsa çok ozmn veririm mamayı kendi ağlamadan vermiyim bide öyle deniyim
Sedasmsk Cennet24 pozisyonu bozmadan denedim azcikta olsa emdi sol göğsümden çok geldiği için emerken boğulma riski yaşıyor biraz.da deli gibi emiyo
momtgb0676 Cennet24 o zaman doktorum 2. Öneri olarak Hipp demişti. O da olmaz diyorsanız mama sonuçta hepsinde katkı maddesi var önemli olan bebeğinizin doyması hiç sıkıntı etmeyin🌸
Cennet24 Sedasmsk yok merak ettim sagdim normalde sagmiyorum sürekli veriyorum her saat başı istesede veriyorum zaten gündüz uykumuz pek yok
Sedasmsk Cennet24 saginca aksine azalma oluyormuş hemen hemen aynı şeyleri yaşıyoruz ama sutumuz yeterli geliyor bence kiloları iyi çabuk acikmalari da anne sütünü çabuk sindirdikleri icinmis
KucukAdamm Cennet24 süt her seferinde aynı olmaz ama kuzum. Hem bebek makinadan fazlasını cekiyor merak etme ❤️