BartuveArtun bendede tutunca 2 gğn sanki kafamı sıkıyolar gibiydi. Baş ağrısı nedeni ile doktora gittim.Mr çekilde. Beyin sıvısında fazlalık olduğundan beyin içi basınç söz konusu dedi. En kötü seneryo karın boşluğundan şant takılıp emilim yapılamayan fazla sıvının burdan akmasını sağlamak. Şimdilik bir ilaç verdi. 1 ay sonra tekrar Mr çekilcek ona göre azalmamı var yoksa ilerliyomu bakcaklar.doktora gitmek lazım. Bende hep migren sandım. Bu arada nörolojiye gittim. Geçmiş olsun.