Selamlar, oğlum 2.5 aylık. 2 aydan beri ciddi gaz sorunumuz var son bir aydır da kabız. 4-5 günde bir tuvalete cıkıyor ve o da fitil yardımıyla. 5-6 çeşit damla denedik. Doğumdan beri bakliyat ve yaş meyve yemiyorum yani diyetime cok dikkat ediyorum. Bir sürü mama denedik Aptamil conformil, hipp, evolvia hepsi gaz yaptı son 1 haftadır kendi sütüm dışında bir şey vermiyorum. Buna rağmen 1 gün iyi 2-3 gün kötüyüz. Doktorum ağız ucuyla süt intoleransı veya alerji olabilir dedi ama net bir yönlendirme vermedi,benden gözlem yapmamı istedi. Ben şimdi nasıl anlayacağım cünkü aynı şeyleri yediğim bir günün ertesinde cok kötüyken başka bir sefer iyi oluyor🤷♀️1 haftadır süt ürünlerini kısmen kestim peynir yoğurt gibi direkt süt ürünü tüketmedim, 2 gün iyileşti sonra yine kötülendi. Siz süt alerjisini ya da intoleransını nasıl tespit ettiniz. Normal gazla bunu nasıl ayırabilirim? Yardım lütfen😞