Moralim çok bozuk 😞 kızıma baktıkça ağlıyorum ciğerim yerinden sökülüyor sanki. Prensesim 3 ay 25 günlük ve öyle ki hala eldiven çıkarmaya korkuyorduk tırnaklarını kesmemize rağmen. Derken bir kaç gündür düzenli olarak çıkarıyor öncesinde de aralıklı olarak biz yanındayken çıkarıyorduk. Bugün ben yemek yaparken mutfaktaki pufa yatırdığım kızım arkamı dönmemle çığlık attı çok fena ağladı ve anladım ki eliyle bir şey yaptı kendine 😞 yüzüne baktım görünür bir şey yok fakat sol göz biraz kızarmış hemen gözünün içine baktım ki ne göreyim gözünde göz bebeğinin tam üstünde dikine bir çizik 🤢 Allah’ım lütfen kirpik olsun dedim göz kapağını o kısım üzerinde oynattım yerinden oynasın kirpik ise diye ama nafile 😞 o an içim parçalandı anladım ki çizdi gözünü ☹️ Çok önce göz doktoru yanında çalışmış olmam ve yeğenimin de başına gelmesi sebebiyle bilgim vardı çok derin de değildi ama deliye döndüm eşimi aradım hemen göz hastanesi aciline gittik. Doktor bir damla damlattı ve o damla ile çok daha belirgin bir hal aldı yeşil bir şekilde göründü onu o belirginlikle görünce daha çok ağladım 😢 çok şükür ki doktor çok derin olmadığını 24 saate geçeceğini söyledi ve bir jel damla söyledi onu aldık damlattık. 24 saat sonra kontrol dedi fakat yarın haftasonu olacağından yarım gün çalışıyorlar 24 saat olmayacak diye pazartesi gelin dedi. Biz yarın (Cumartesi) kendi çocuk doktorumuza ve öncesinde de göz doktoruna tekrar gideceğiz. Umarım sabaha geçmiş olur dua edin lütfen bu dr da iyi şeyler söylesin kızımın gözünde bir sorun çıkmasın 😢
Siz siz olun yavrularınızın tırnaklarını kesmiş olsanız bile eldivensiz ise ona 1 sn bile arkanızı dönmeyin ☹️ Meleğimin elleri sürekli gözüne gidiyor diye kundak yaptım gözündeki bandajı da çıkardık (dr 3-4 saat dursun çıkarın dediğinden ) elini oynatamayınca ağlıyor zar zor salladık uyuttuk şu haline baktıkça içim parçalanıyor. Duanızı bekliyorum 🙏😢