merhaba anneler öncelikle emzirmiyorum desteksiz uyuyor gece uykusuna geçmeden biberon veriyorum öncesinde yemeğini yemiş oluyor karnı tok yani,diş çıkartma döneminde değiliz,herhangi bir rahatsızlığıda yok ama gece sürekli uyanıyor anlam veremiyorum artık neden olabilir? sizin yaşıt bebişler ne durumda