Arkadaşlar kızım 5 ay 22 günlük her uyku öncesi ağlıyor, ağlamadan tek bir uykuya geçişi yok. 1 saat sürüyor ağlama ve uykuya geçiş. Önceden böyle değildi. Büyüdükçe zorlaşmaya başladı. Yatakta ikimiz yatıp emzirerek uyutuyordum. 5.atak dönemine girdik, herşey mahvoldu. Uykuya geçerken zorlanıyor, uyumak için ağlıyor, gözlerini kapayana kadar ağlıyor. Ve ben çok yoruldum. Ağlamadan uyuyan bebek var mı acaba merak ediyorum.. Sizin uyutma süreciniz nasıl oluyor? Biraz daha büyüdükçe uyumalar kolaylaşıyor mu? İleriki aylardan beni bilgilendirir misiniz? 🌸