Elele Busra50 alerji olabilir bence doktora götürün ben de geçer diye bekledim ama bayağı zamandır geçmedi Besin alerjisi olabilir geç olmadan götürüp gösterin bence
Ceronimo35 Busra50 dun bizimde yuzumuzde cikti sonra vucudunun her yerinde cikmis baktim doktora goturduk 6. Hastalik diye bir sey var kizamikcik gbi goturun bi isterseniz viral önemsiz bir hastalik ama dökuntulu seylerde doktora goturmekte fayda var. atesi oldu mu bir kac gun once yada suan
Poncique Aylarca sormadım doktora milletin geçer demesi yüzünden. Artık iyice fena olunca sordum atomik egzama çıktı. Kötü bişey değil krem sürüyosun geçiyo ama sormakta fayda var. O geçer diyenlere de kanmayın benm yaptığım gibi.
Elele Busra50 benim bebeğimde de öyleydi öptünüz mü falan dediler hatta sonra böyle küçük küçük kabarcıklar oluştu şuan vücuduna da yayıldı hafif kızarık ve sert böyle kuru gibi alerjisi var büyük ihtimalle ama testlerde de çıkmadı götürün geç olmadan alerji ciddi bi durum sonuçta.