Prenses066 Havvakck evet sadece mama zaten mamanın sindirilmesi 3 saati aldığı için o yüzden 3 saatte bir verilmesi tavsiye ediliyor. 1.5 saate bir verilen mama da bebeğiniz bi önceki içtiğini sindiremeden diğerini vermiş oluyorsunuz bu durum gaza da sebep olur
Havvakck Prenses066 anladım canım şimdi bizim meme reddimiz var sadece uykuda emiyo tabi mamayı 90 içince uykuda da istemiyor bunu nasıl ayarlasam acabalar
Emelingoo Havvakck tamam ama günde kaç kere beslendiğine göre hesaplanıyor. Diyelim ki günde 8 kere besliyorsun (5.5*150)/8= 103.1 cc Yani bebeğine 100-120 cc vermen gerekir
Prenses066 Havvakck bence şu şekilde yapabilirsiniz 3 saatte bir 120 cc verin mama saati gelmeye yakın bebeğinizi uyutun ve uykuya dalınca meme verin zaten acıkmış olacaktır sonra mamasını verin
Emelingoo Havvakck Evet gece gündüz 3 saatte bir beslediğini varsayarsak günde 8 kere beslemiş olursun. (Bebek kilosu x 150) / 8 = sonucu verir
Nuraydmr Visnereceli 30 cc anca çıkıyor. Aslında yemek yiyemediğim için sütüm az. Yediğim zaman sütüm oluyor. Tek başıma olduğum için yemek yapıp yemeye fırsatım olmuyor.
mucizem3006 Gullcann 4 ölçeği denediğimde bebeğim kusuyor fazla geliyor maalesef bende şuanlık 3 ölçekle devam ediyorum bu arada evet sadece mama, şuanlık kilo alımı iyi gidiyor😊
Gullcann mucizem3006 Süre az olduğu için fazlasını almiyor canım 1,5 saat beslenmek için çok az bir süre. 3 aylık bebek 3 saaatte bir beslenmeli ozaman fazlasını icer. Bağırsaklarını yorarsin böyle daha içtiğini hazmetmeden bir diğeri.
Nejlavrl Havvakck cok bile canim 3 aylik 120 cc 3 aaate bir 4 aylikta 150 falan iciyorlar senin 180 oluyor biraz fazla geldi bana nasil sindirecek onu midesinde daha sindirmeden tekrar veriyorsunuz