4 aylık bebeğim var regli 6 gün geçti ve evde test yaptim negatif simdilik🙄 sizce gebelik var mıdır Hayır demeye cok ihtiyacım var hastaneye gitmeye korkuyorum . Ama 1 haftadır mide bulantisi var ve buzdolabı yine kokmaya başladı Inslalah psikolojiktir 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😱😱😱😭 bir de spiral yatırmayı düşünüyorum ama ondan da korkuyorum lütfen destek 😭