maras46 ben Beylikdüzü Medilife hastanesinde Değer Beye götürdüm 23 aylık sünnet olduk lokal anestezi ile, sadece iğne yapılırken bir kaç saniye ağladı sonra hiç gıkı çıkmadı. Oğlum genel olarak üstünü örtmeyi sevmediği için üstüne örtülen örtüyü atmaya çalıştı onun dışında da telefondan video açın dedi açtık. Zaten 15-20 dakikalık bir işlem. İyi ki de lokal anestezi ile yaptırmışım diyorum. Şimdiden geçmiş olsun.