Aybukeea Pış pış acıyorum burdan tam diyorum gireyim iki foruma bakayım hemen reklam ay ses yüksek çocuk uyanıyor silicem en sonunda uygulamayı ya ne güzel vakit geçiriyordum
Ebrugoktug08 Aybukeea peki ninniye bile on tane reklam koymaları ?? Sanki bebekler reklamdan anlıyor bi damdini açıp içeri gidene kadar bi bakıyorum hint şarkısı çalıyor ne alakaysa bıktım reklamlardan!!!
TheBaby Aybukeea Getir reklamından da bana gıba geldi. Uygulamaya dokunmadan kapanmıyor. Bazen ekran donuyor. Yetkililer bi ilgilense artık. Daha olur şekilde yapsalar reklamları. Mesaj yazarken çıkması falan nedir allah aşkına. Hiç bir uygulamada böyle bir reklam düzeni yok
Aybukeea dandiniko çözümü yok mı bunun acaba hayır bebek uyutucu koyup ardından reklam açılır mı ödüm kopuyor bazen
Aybukeea anayimbenn bazen acıyorum uzun uzun çalsın diye o ara elime teli alıyorum bi bakıyorum reklam
Aybukeea Ebrugoktug08 sormayın pış pış açtım elime teli aldım bi bakayım foruma dedim tak reklam çocuk uyandı
Tuba Reklam açıldığında ses kısma işaretine tıklarsanız bir dahakine sesli reklam çıkmayacaktır onun haricinde medya sesini kapatırsanız reklamlarda ses çıkmaz ve uyutucu özelliğimizi yinede kullanabilirsiniz🙏🏼