121312 MucizeKalbim dyson V11 1 yıldır kullanıyorm cok cok memnunum diğer süpürgemi kaldırdım sadece bunu kullanıyorm
Alyaninannesi_ MucizeKalbim Dyson Cyclone V10 Absolute kullanıyorm 3-4 ay oldu alalı gayet memnunum. Kayınvalidem ihlasın makinasını kullanıyo bana da ondan almak çok istedi ama makina çok büyük, evde çok yer kaplar die istemedim snra dyson a karar verdik onu aldı.