bireylulannesi İkizlerimiz 6,5 aylıklar ses çıkaran oyuncaklara bayılıyorlar. Oyun halısının üstüne koyuyorum onları hışırtılı kitaplar, diş kaşıyıcılar, hayvan sesi çıkaran oyıncaklar, çıngıraklar, toplar hepsi baya işe yarıyor. Şimdi zıpzıp alıcam eğer doktorumuz uygun görürse oda baya iyi oluyor. Bir de müzik dinlemeye çok alıştırdım ben 2-3 aylıkken başlamıştık. Ben şarkı söylerim yada Barış Manço şarkıları çalar bayıla bayıla dinliyorlar :)