Esinnnnnn bu arada hangi marka bilmiyorum bimde ki ama ben genel olarak katı meyve sıkacağını beğenmiyorum. Meyveyi çok ziyan ediyor. Onun yerine ben meyve preslerinden kullanıyorum. Tabi elma, havuç gibi şeyler sıkmıyor ama diğerleri için bana yeterli oluyor