Merhaba anneler, 2 yaşında bir oğlum var. Tuvalete hazır oldugunu düşünüyorum. Söylediklerimi anlıyor uyguluyor. Ama sorun şu ki oğlum çok sık çiş yapar her 10 dakikada bir yapar. Tuvalet eğitimine başlarsak nasıl olacak bilmiyorum. Sizler nasıl başladınız nasıl ilerlediniz acaba? Lütfen benimle tecrübelerinizi paylaşın.