Elifeylul07 bizim gaz problemimiz çoktu ilk bu damlayı aldık ama aslında bu gaz damlası değil bağırsak düzenleyici,ek olarak sabsimplexde kullandık ama şimdi sabsimplexi bıraktık gaz sorunumuz bitti 3 aylığız,bio gaia nın etkisini kullanmadığım zaman kakasını yapmadığında anladım verdiğimin akşamına yaptı