ipekk05 Oykumlina_1 canım bizim kaka rengimiz yeşil ve yapış yapış olmaya başladı alerjiden şüphe ediyorum besin alerjiside kaka düzenini bozarmış
HafsaLina ipekk05 geyreği batmış der bizim büyüklerimiz kakasi yeşil olunca Bi yeri ağrıdığında yani yeşil olurmuş
Aalya ipekk05 zorlandığı gaz çıkarmak ıcın iki günde kabz olmaz ki anne sütü alan bebişler kabız olmuyor ama bazı dönemler 10 güne kadar yapmadığı da oluyor kıZımda oluyodu. 10 günü geçince gitmistim lavman vermişlerdi öyle yapmıştı