Asya2 benim oğlumda 2 ay 10 günlük 5-6 günden önce kaka yaptığı olmadı. başlarda çok üzüldük ilk yeni doğan doktorumuz cerrahi mühadale gerekebilir, bağırsaklarda doğuştan gelen(hirschsprung) bir hastalık olabilir dedi. Daha 10 günlüktü bunu söylediklerinde dünya başımıza yıkıldı😢😢
Sonra başka doktorlara ve çocuk cerrahina gittik cerrahi mühaleye gerek yok, 10 güne kadar normal takip edelim dediler ama hep bir şüphe var içimde…