Aycira ben de o niyette idim. Hamuru yoğurdum, her zaman yaptığım ölçüler ile. Cıvık oldu. Yeniden az bulgur, irmik ıslayıp kattım, olmadı un ekledim ama hep yaptığım tarif olmadııı😵💫 ben de borcamın dibini yağladım, hamur serer gibi döşedim bir kat, arasına kıymasını ve üste tekrar hamurundan serdim. Üzerine de elimle yapabildiğim kadarını normal şekilde yapıp dizdim bakalım. Ha napıcam şimdi 😂 salçalı, yağlı bir sos ile fırına vermeyi düşünüyorum bakalım sonuç ne olacak 🥸 gönülsüz yapılan aş; ya karın ağrıtır ya baş diye boşuna dememişler. Şuan pozitifim, kafam davul gibi. Bir şeyler yapmaya çalıştım ama nasıl olur bilmiyorum 🤷♀️