Bebeğim 7. Ayına girdi kilosu 6400 doğum kilosu da 2900 du çok yavaş kilo alımı var 6 buçuk aylıkken de emeklemeye başladı şimdi de koltuk kenarlarına tutunarak kalkmaya çalışılıyor çok hararetli bi bebek emziriyorum ama doğumundan beri senin sütün yaramıyor bı çocuğa yorumlarına maruz kaldım şimdi de ek gıdaya geçmedin mi yedirmiyormusun bişeyler diye soru sorup duruyorlar sanki aç bırakıyorum ben çocuğu gerçekten bıktım artık doktor sağlıklı herşeyi yolunda gelişim olarak da önden gidiyor boşver kilosuna takılma diyor ama düşünmeden de edemiyorum ek olarak vitamin falan versem mi işe yarar mı bana yardımcı olur musunuz fikirlerinizi bekliyorum beybiler