Yoruldum ya her gün savaş veriyorum uyutmak için. Her uykusu ayrı bir işkence. O kadar çabanın sonucunda bir saat uyusa gam yemem bırakınca 10 dakka sonra uyanıyor. Bir aydır bu felaket uykularıyla cebelleşiyorum. Uyku aralarını açmamak için saat saat yazıyorum uykusu geldiği anda uyutmaya çabalıyorum. Uyutmaya aldığım anda kendini kaldırıyor ağlıyor yırtıyor kendini ama gözünden uyku akıyor. Önceden en azından gece uyuyor diyordum artık o da yok gece ayrı gündüz ayrı yoruyor. Gecenin 4 ünde sallıyorum ayağımda. Uyku eğitimini de düşündüm ama önce uyku saatlerini oturtmak gerekiyormuş. Ben bırakın düzen oluşturmayı, uyutmayı başaramıyorum ki 🥺 5 buçuk aylık, ayağımda sallanarak uyuyor. Geçer diyorlar ama bence hep böyle gidecek 😢