birbebekannesi33 Cocukluğumdan beri var hamileyken geçmisti yani kanda düzelmişti tabi bogazda hala vardı ilacı bıraktırmıstı doktor 1 yıldır içmiyorum simdi yenile kontrol var eğer ameliyat der diye korkuyorum arada boğazımı sıkarlar gibi oluyorum ameliyat olup duzelen var mı artık kurtulmak istiyorum pimpirikli biriyim durmadan acaba kansermiyim falan diye kafamda kurup duruyorum elim hep boğazımda oluyor 😭 yaşım 20 bide ic dıs olayı varmış benim galşba iç ama basımı yukarı kaldırınca sislik var
BDS 15 yıl önce oldum 😊 sizin yaşlardaydım çok rahatladım, arkasından kolay kilo verebildim, tabi şimdi teknoloji daha da gelişti daha rahat olunuyordur.