Senay12 deneedim olmadı üstü tutar gibi oldu altı su oldu. Kokusu normal yoğurt gibiydi . Tadı sankii bebek ekşi ekşi kusar yaa öyleydi. Hiç hoşuma gitmedi attım 300 ml sütüm çöp oldu 🤣 ben de hala düşünüyorum ben bu sütleri ne yapıcam artık kendiö içerim 😒😒