oykununannesiiii oglum dogdugundan beri böyle hep düzenliydi, değişen tek şey gece uykusunun 7 bucuktan 8 bucuga, sabah uyanma saatininde 9 lardan 7 bucuk 8 e düsmesi. Bende bebekken böyleymisim uykum hep sorunsuzmus, annem seni ikinciyr büyütüyorum sanki diyor. Tamamen genlerle alakalı bir durum bence🤷🏼♀️ Umarım en kısa sürede düzene girer uykularınız🙏🏻 İllakide girecek zaten birwz daha sabır🙏🏻🤍