miracinannesiii Yok benim kızım 8 gibi uyur normalde ( tabi bazen direndiği zamanlar oluyor 9 9 buçuğa kadar durmak istiyor ama nadiren olur çok kasmıyorum) . Ve bence bu bebeğin kendi oluşturduğu bir düzen. Böyle erken yatması için ben özellikle birşey yapmadım kendisi istedi. Belki biraz daha erkene çekilebilir bebeğinizin uykusu baya geç yatıyormuş ama bir uzmana danışmak lazım nasıl yapılır inanın hiç bilmiyorum. Şu büyümüyor gibi gelme meselesi her annede oluyordur emin olun 😊 kızım da öyle geliyor bana ama kontrole gittiğimizde anlaşılıyor büyüdüğü. Gece uyurken de salgılıyor mutlaka büyüme hormonu illa sadece saat 10 da değil yani. Yoksa çocuğunuz minicik kalırdı 😊 ama siz bilir bir kişiden gece uykusunu erkene çekmek için beş yardım alsanız hem bebeğiniz hem sizin için çok iyi olur. Bebeğim 9 buçukta falan uyudupunda bile ben çok yoruluyorum mesela. Bir akşamım var zaten dinlenmek için. Erken uyusa çok ama çok mutlu olacaksınız 🥰😊