Gksaksl k vitamini normalde doğar doğmaz hastane tarafından yapılan zorunlu bir aşı . Ama sağlık bakanlığının şuan ilaç alacak dahi parası kalmadığından kendi halkına özelden ilaç arattırıyor . Ankara’da aramadığımkz yer kalmadı dayım İstanbul’da buldu gönderdi fiyatı da 13 TL gibi komik birşey.. aldık yapıldı kanama ertesi gün geçti . Geri kalanı için buraya yazdım isteyen olmadığı için hastaneye bağışladım onlarda zaten ısrar ettiler ellerinde olmadığı için içinden 5 tane çıkıyor .