arimbalim_248 Kardeşimle aramızda 1,5 yaş var bizim. Tam benim en ilgiye ihtiyacım olduğu yaşlarda kardeş gelmiş🤦♀️ Biz hiç anlaşamayız mesela. Annemde çok zorluklar yaşamış. Biri gündüz uyur diğeri gece uyur. Yani kadın hep ayaktaymış. Kafasına huniye az kalmış🤣 Çok az yaş farkı kardeşler arasında sanki büyüklük küçüklük saygı dengesini bozuyo. Sevgide yetmiyo bence anne hep yorgun oluyo. Kardeşim bana hiç abla demez😣 Benim oğlum 9 yaşında. Kızım 5,5 aylık. Valla çok memnunım ya. İyiki arka arkaya nasip etmemiş rabbim☺️ Sizede Allah kolaylıklar versin.