Kızlar bebeğimi iyice emzirdikten sonra oyun halısını beşiğine bebeğimide içine koyuyorum ağzınada emziğini koyup bırakıyorum öyle bazen odada kalıyorum bazende
çıkıyorum ama kendimi gööstermiuorum arada kontrol da ediyorum öyle kendi kendine uyuyor tabi arada mızmızlanıyor yada yatmıyor ama çoğu kez işe yarıyor. Fikir amaçlı söyledim belki yaparsınız mışıl mışıl uyusun bebişlerimiz.
Sizinde varsa böyle fikirleriniz buraya yazabilirsiniz