Kızlar 2ay 17 günlük bebeğim.Gazlı bir bebek ağlamalarını bir şekilde susturabiliyoruz ama bitmeyen gazı var önceleri bunu farkedemedim hep memede sakinleşiyor diye bazen 5dk bile geçmeden istiyordu ben de hep verdim.Ayrıca memede gazını güzel çıkarıyor.Ama şimdi çok zor gündüz uykularını kucakta dizde memede yapıyor bir yere bıraktığım an uyanıyor ben de uyusun diye artık uyandırmıyorum resmen saatini kucakta tamamlıyor .Gece de zar zor memede uyuyor.bazen saat başı bazen saatte 2 defa uyanıyor gaz sancısıyla babası ne kadar uyutmaya çalışsa da yine memeyi istiyor.bu duruma 2,3 aylıkken çözüm bulabilen var mı? Şu an yine kucağımda uyudu ve çok açım daha yemek yapamadım.help me 🥲