Nefesinannesizehra Morusevenanne benim kizimada ben ilk aylarda d vit verememistim tadini begenmiyordu sanirim cikariyordu ayni tukurur tarzda 😁
mirzosunnannesi Burculiceee ama başka damla kullanmanız gerekmez miydi bebeğinizin demir depolarının dolması gerekiyor sonuçta ve biz herşeyi yememiz rağmen yiyeceklerden yeteri kadar alamıyoruz onlar seçili şeyleri yiyorlar
Burculiceee mirzosunnannesi durumu iyiyse herşey yolundaysa değerlerde yüksekse neden ilaç alsınki çocuk erkenden ne kadar geç o kadar iyi bence biz doktorumuza güveniyoruz
mirzosunnannesi Burculiceee tabi ki orası öyle ama bıngıldsğın kapanması in gerekli olduğunu söyledi bebeğimin doktoru benşm bebeğim 1 hafta küvezde kaldı doktoru da özeldi o yüzden şaşırdım ben de
Yasemin38 Nefesinannesizehra kilo başına 1 damla olacak şekilde ayarlıyorsun canım. Mesela 6 kilo ise günlük 6 damla. Yani bizim doktor bu şekilde söyledi
Yasemin38 Burculiceee keşke başka doktorlardanda bilgi alsaydın canım. Kan ilacıda d-vit te çok önemli. 6.ayda başlatan hiç duymadım çevremde. Helede hiç bir tahlil falan yapmadan kullandırmaması çok ilginç
Burculiceee Yasemin38 Doktorumuz alanında çok iyi bir uzmandır biz ona güveniyoruz içiniz rahat olsun
Nazli_07 Nefesinannesizehra 1Defa verdim.Kizim çok huzursuz oldu.Arastirdim sağlık bakanlığı ortadan kaldırmıştı bu ilacı.Sonra tekrar piyasaya sürüldü.Soylenen yorumlar iyi değildi.Cope attım hemen vermedim.