Arkadaşlar Eylül’de iznim bitiyor ve oğlum 1 yaşına girmiş oluyor. Artık okula dönmeyi düşünüyorum, çok zor bir karar olsa da bakıcı arayışına girdik yakın çevreden.
Antalya/Konyaaltı’nda yaşıyoruz. Sadece oğlumun bakımıyla ilgilenecek. Haftanın 5-6 günü, tam gün. Ev işi istemiyorum. Maaş olarak ne teklif edeceğimizi bilmiyoruz şuan. Yardımcı olur musunuz? Piyasası nedir bu işin?