Arassssss Dünden beri yapmadigim sey kalmadi. Hastaneye de götürdüm. Doktor ilaç yazdı. Surekli kusuyor hic bir şey yemiyor. Surekli emmek istiyor. Ne olur yardımcı olun
Arassssss Arassssss ateş düşürücü fitil de verdim. Ayak topuguna sogan da koydum. Ilık duşta aldırdım.. nemli bezi alnina da koydum. Yok olmuyor
irva Arassssss Kusması için motilium kullanabilirsiniz tabi doktora da danışın.Hemen kesiyor kusmayı.
GoGirl Arassssss kan tahlili yapildimi enfekssiyon var mi antibiyotik kullaniyor mu viralsede gerci 3 gun ates suruyor gecmis olsun
BirAlparslanAnnesi Arassssss kusma ve ateş varsa vücutta enfeksiyon olma ihtimali yüksek tahlil yapmadılar mı kan idrar ? Çok geçmiş olsun
Asl90 Arassssss düşmeyen ateşse enfeksiyon var canım evde zor tedavi olur tekrar doktora götür tahlil iste idrar ve kan ona göre antibiyotik başlarlar belki damar tedavisi verirler. Ateşi kaç dolven kullandınız mı
Arassssss GoGirl kan tahlili yapmadi doktor. Antibiyotik verdi. Su an birazcik ta olsa iyi gibi görünüyor. Acaba tekrardan ateşlenir mi
GoGirl Arassssss ateslenebilir evet 3 gun normal oluyor ilac verdiginiz saati taiip edin olursa atesi 4 saatte bi olmazsa 6 saatte bir agrisinida almasi icin cok dusuk degilse atesi tabi 3 gun oneriyorlar
pikacuu Arassssss 4 saatte bir calpol ve dolven verip düşürdüm ben. Ilık duş. Herşeyi yaptıysanız düşmediyse tekrar götürün serum bağlarlar bi çaresine baksınlar. Çok üzülüyorum bebekler hasta olunca çok geçmiş olsun 🙏
pikacuu Arassssss Aynen öyle şu sıralar bende aynı durumdayım malesef Rabbim sağlık versin evlatlarımıza 🙏
serebro Arassssss düşmeyen ateşte büyük ihtimal enfeksiyon vardır. Kan tahlili yapılıp antibiyotik kullanılır. Birkac ay önce çok inatçı ateşle uğraştık. Ateş dusuruculeri de dönüşümlü saati saatine verin
Neslihan-28 Arassssss boğaz enfeksiyonu ise antibiyotik verdiyse 3 gün daha şikayetler devam eder 3 günden sonra rahatlar bebek