Kızlar, oğlumun 3-4 gündür burnu tıkalı fizyolojik, sterimar, soğan-karanfil hepsini yapıyorum günlerdir ama açılmadı aksine bugün öksürmeye de başladı sanırım boğazında bşrşey yok yemesinde çok sorun yok sağlık ocağı bakmadan direk antibiyotik verdi burun tıkanıklığı için kullanıp kullanmamak arasındayım burnu çok dolu öksürüğü var benim gördüğüm göğüste de birşey yok dedi ama inmesin kullan dedi ama kararsız kaldım ne yapsam bilemedim? Sef verdi kullanananız var mı ? 27 aylık bu arada