ckr-1212 Valla biz görüştük ev için ama çok saçma geldi bana.
Atıyorum 300 bin çeksek 30 bin peşinat 30 bin organizasyon ücreti istiyolar. Peşinatı veriyolar geri organizasyon ücreti çöp.
Sonra ne zaman çıkacağı belli değil ama ödediğin paraya göre gruplara sokuyolar misal ayda 3 bin ödeyelim dedik 50 kişilik grup dedi. Onda da zaten 5 ayda bir 5 kişiye çıkıyo, ama ev çıktıysa 3 binin üstüne şuan ödediğimiz kira bedelini de istiyo. E ben kiradan kurtulmak için ev alıyorum zaten dişimi sıkıp 3 bin ödesem çıkana kadar, üstüne neden 2 bin daha ödeyim ki. Ve 300 bin kullanıcaz desek, ev belki 1 sene 2 sene sonra çıkacak 300e ev kalmayacak, hoş şimdi de yok da misal işte.. Şimdilik vazgeçtik bakalım, alıp memnun olanlar varmı bilemedm.