Eslem1907 Aaa evet ben sınav zamanı böyle olurdum haklısınız. Normalde rahat bir insandım, şimdi yalnızlıktan hep ya bebeğimi duymazsam ya çok yorgun olur hastalanırsam gücüm yetmez bayılırsam diye düşüne düşüne eminim bi teşhis koyulacak bana ama dediginiz gibi emzirme dönemi bitince ciddi bir desteğe ihtiyacım olacak 😥ve sanırım ikinci çocuğu düşünemeyeceğim artık bu kafa ile 😭