Alyaprenses
ah aynıyız maleseff ☹️ 2 ay 10 günlük kızım
evde uyumadığı zamanlar hep mız mız, hiç bir şey mutlu etmiyor. Uyutmaya çalıştığımda da ayakta sallıyorum bırakır bırakmaz uyanıyor. Dışarı çıkmak istesem ne arabada duruyor ne bebek arabasında.
O kadar yıprandım ki, böyle 2 yaş 3 yaş sendromlarını gördükçe hiç geçmeyecek daha çok yıpranıcam diye düşünmekten kendimi yiyip bitiriyorum 😢😢