Prensesss_annesiii Kızlar 2 yaşında kızım aşırı sinirli inatciii vurar döker kırar her gün oturup ağlıyorum pijama giymiyor bacakları buz gibi giydiirnce saatlerce ağlıyor dogdu dogali bu şekilde eziyetli rahat özgürce nefes almayı özledim ne zaman bu duzzelicek cocuk
S08m Prensesss_annesiii yaa benimde oglum cok huysuz dogdugundan beri duzelmeyecek desenize offf rabbim yardimcimiz olsun
Mirac_21032019 Prensesss_annesiii bence bi cocugun en zor zamani 2 yasmış.Sendrommudur nedir bizde oyleyiz merak etme.Tvyi bile kirdi benimki
ecemm-6161 Prensesss_annesiii sabret bacım 2 yaş değişik olıyor en inatcı hıysuz dönemleri güzelce al karşına konuş canım
Elifnisa20 Prensesss_annesiii aynı durumdayız inan demekki gerçekten su sendrom belası sardı cocklarımızı 😭 benimkide hiç yemek yemez bide salgın cıktı basımıza ishal kusma ıkı gündür hastanedeydik serum yedi anca toparladı sayılır yemek yese biraz kendine gelcek yemıyo sabah 7 de kalktık 4 cilek yedi sadece bukadar bende oturup aglıyorum yemıyo diye inan ısllah bian önce gecsin bugnler huzura kavusalım😭
feratlarkupeklergiremez Prensesss_annesiii kolik miydi acaba kolikten kalma huysuzluk oluyormuş bebeklerde bağırsakları nasıl? Bağırsak bozuksa sinir yapar
YorgunAnneyimvesselam57 Kizlar benim.oglumda 16 aylik nolduysa 1 haftadir beter oldu dismi atakmi ben anlamadim vuruyo isitiyo knedini yerlere atiyo agliyo zirliyo ama gun boyu bu boyle nedendir basina bu aylarda gelen varmi sebebi nedir bukdr
Prensesminik42 YorgunAnneyimvesselam57 benim kızım aynı 17 aylık her şeyw aglıyor hiç bi iş yapamıyorum sürekli kucakta her küsüyor kendini yere atıyor
feratlarkupeklergiremez Prensesss_annesiii ya canım benim 🙁 kolikten kalma siniri var demek ki Allah ikinize de yardımcı olsun inşallah
Noname21 Prensesss_annesiii benimkide 2 yas sendromunda. Bol bol dışarı çıkarıyorum. Temiz hava park. Biraz iyi. Birde yapma etme demiyorum ise yarıyor. Birde çok abuk subuk birseye yeltenince görmezden geliyorum görmezden gelip başka konular hakkında konuşuyorum sorun cozuluyor
GoGirl Prensesss_annesiii benimde oglum cok fena bu surec 3 yasa dogru sürüyor acikcasi inatlasmalar aglamalar elbet birden kesilmiyor o zamanda ama 2 yas sendromu en fenasi