Benim oğlumda, ben hamileyken vardı su toplaması. Doğuma kadar azalmıştı ama hala arada aklıma gelir var mı acaba hala diye. Kafası yukarı doğru şiş mi genelde öyle oluyormuş büyüme ama 😣 inşallah yoktur ben çok korkuyorum bu durumdan hamileliğimin son 4 ayı ağlayarak geçti stresten doğuma kadar sürekli kilo verdim 😔