Senaatalan nifty %99, amniyosentez %100 dür. Ha amniyosentezde bebeği kaybetme ihtimali vardır ama zaten bayan yaptırmış bile. Bende riskli gruptaydım önce nifty en sonunda amniyosentez yapılacağı söylendi. Malesef bebeğiniz down sendromlu. Kimse size aldırın yada aldırmayın diyemez kimsede bu hakkı göremiyorum. Sosyo-ekonomik durumunuz varsa ve ilerki zamanda ailenin diğer fertleri vefat ettiğinde sendromlu bireye bakabilicek ilgilenebilecek güvenebileceğiniz yakınınız varsa yaşam hakkı alınmamalı. Benim açıkcası Allahtan başka kimsem olmadığı için bu durumda ne yapabileceğimi hiç bilemiyorum