Egeminannesi Minikegem21 evet. Bunu bende düşündüm ıyı korumak gerek ama evdeyım çıkmıyorum dışarıya işe başlamadan yaptırsam dıye düşünmüştüm bakalm ız kalmasından korkuyorm bende yoksa acı kızarıklık geçer
Minikegem21 Egeminannesi sana atarım canım aşama aşama çektim resimlerimi 🤗 ama tabi dediğim gibi yapan yer ve iyi makina olursa sorun olmaz inşallah. Pazartesi atarım.