Valla bana da hep öyle dediler canım ben de bi ara çok kararsız kaldım çok dökülüyordu az kalsın öyle bi hataya düşecektim ama sonra vazgeçtim iyi ki de kestirmemişim şimdi 4 aylık maşallah çok güzel uzadı kızımın saçları önce döküldü sonra hepsi çıktı bir de kız çocuğuysa kesmeyin derim yakışmıyor ya