Msrygz Kızlar neler yapıyosunuz yoksa akışınamı bırakrınız bebegim sürekli eller agızında salyalar salyalar😀
Sedagmlksz Msrygz yakalık takıyorum ellerini sürekli siliyorum ama nafile yutacak ellerini salıyom bencde arada😅
Ecemceylan Msrygz önlük takıyorum bende. Yoksa günde 5-6 kez üstünü değiştiriyorum önünü komple ıslıyor 😅
PelinByrktr Msrygz 3.aya yeni girdik benim oğlumda da başladı ya iri yarı zaten 5 aylık bebek gibi acaba ondan mı erken başladı sürekli işaret parmağını kemiriyo 🙄
Burculiceee Msrygz Şuan 6. Aymıza girmek üzereyiz 3 aylıkken başladı salyası şuan tek dişi çıktı bile ben akışına bıraktım yakalık takıyorum bazen takmıyorum öyle yuvarlanıp gidiyoruz