Kızım (2) gece boyunca uyumadı mızmızlandı bugün sabaha karşı biraz uyudu kalktı hemen ben de kahvaltısını yaptirdim,kitap okudum 2 tane, şarkı dinledik tamam artık uyucaz dedim altım içeri götürdüm salladım uyuttum. Baktım derin derin uyuyor oh be dedim kahvemi koydum yanına çikolatalar baklavalar hurmalar bir guzle keyif yaparken… Kızım usulca kapıyı açtı ve o güzel cümleler döküldü ağzından “annecim uykum diptiiii men deldimmm” 😬