Mimozacicegim Kalp çarpıntım çok fazla kızlar 120 atıyor bazen de 130u bulduğu için dahiliye doktoru dideral yazdı günde 2 kere yarım şeklinde. Panik atağı var. Ama daha kullanmadım bir yan etkisi olursa diye. Kullanıp faydasını gören var mı?
endlesslove Mimozacicegim Ben kullanıyorum ve yam etkisini hiç görmedim bende panik atak için kullanıyorum.
25moonlight2021 Mimozacicegim bende uzun süre kullandım. Hipotiroidi ve kalp kapakçığı açıklığı yüzünden şiddetli çarpıntılarım oluyo diye. Çok faydasını gördüm. Bi yan etkisi olmadı
endlesslove Mimozacicegim Evet hatta her gün içmiyorum artık. Çok rahatsız ederse içiyorum ve birkaç hafta içmiyorum nerdeyse ayda bir yarım
MinnakAsel Mimozacicegim bende kullandım canım taşikardi sebebiyle günde yarım içiyordum baya düzene soktu bıraktım ilacı carpintim yok artık