Hayatkisa1126 Tosbikella hamileyken kullandığınız vitaminleri kullanmaya devam etmelisiniz d 3 demir magnezyum doktorunuz vermedi mi
Leylus Tosbikella 17 aydır pregnacare breastfeeding ek oolarak son bi kaç aydır ocean d vitamini kullanıyorum kadın doğum doktorum vermişti ama hala çok halsizim 🙄
Tosbikella Leylus pragnecare kalsiyum kıllandım baya gebeykenn emziren anneler için olanda var ama nasıl iyi mi
Hayatkisa1126 Tosbikella benim doktorum son ay kutuları çoklu yazdı nasılsa doğumdan sonrada kullanmaya devam edeceksin dedi sonrda başka doktor doğum yaptırdı o da aynı ilaçların ismi farklı olanları yazmıştı vitamin önemli canim senin ve bebeğin icin
Leylus Tosbikella breastfeeding dediğim emziren anneler için olan zaten.doktorum vermişti kullanıyorum ama pek bisey anlamıyorum ya çok halsiz hissediyorum tahlil yaptırmayı düşünüyorum.
aycavc Tosbikella kızım 8 aylık, doğduğundan beri ocean mummy kullanıyorum. Ocean d vitaminini de hamileliğimden beri kullanıyorum.
Sevgi-Aslan Tosbikella pharmaton kullanıyorum saçlarım çok dökülüyor içinde biotin var inşallah faydası olur yoksa kel kalacam😂😂😂
Hande-ege Bende regenesis kullanıyorum bu ay değişiklik yaparak elenatal aldım bebeğim üç buçuk aylık
Minikcivciv27 Tosbikella hamileyken kullandığım Demir ve vitamine devam ediyorum Demir özellikle kullanmayınca saçlar acayip bir şekilde dökülüyor
annesininbitanesi11 Tosbikella vinalac adında mıltivitamin kullanıyorum hamileykende onu kullanıyordum