Günlük beslenme şekliniz nasıl miktarı da yazar misnz .
Ben sabah saat altı buçuk gibi emziriyorum sekiz buçuk gibi yumurta onda emzrme on iki emzrme
Bir buçukta corba üçte emzrme dört buçuk emzrme beş buçuk altı gibi yemek saati 8de emzrme on birde emzrme gece beslenmesi yok ama çorbayı bir çay bardağı fln iciyor fazla içmiyor onu da içerken zorlanıyorum nedense yumurta sadece sarısı, beyazına henüz alışamadı ben nedense stres yaptım ya az yiyor diye 😪😘😘