HiraKayra Asya16 ben de 4 ay da başladım kilo başına 1 damla şuan 8 damla veriyorum sidefer bizimkinin markası tadı diğerleri gibi kötü değil ve sarı renkte bebeğim de severek içiyor
Asya16 Gazel hangi marka peki bi de bişey sorucam ben 5. Ayda başladım sorun olur mu 4. Ayda verdi doktor ama alamamıştm
Asya16 HiraKayra fermıx marka bıze verdiği doktorun 80 tl tadına bakaym dedm bı damla çok kötü nasıl içiyo bunu bebekler anlamıyorum😧
Asya16 Gazel korona olduk kendi derdimden ilaç aldırmayı unuttum öyle kaynadı zaten 4,5 aylıkken gitmiştik o zman vermişti doktor ilacı 2 hafta koronadan evde tıkalı kalınca kafadan uçtu gitti