Sabinasadova Merhaba herkese ✋🏻 benim 1 oğlum var 10 aylık dün test aldım pozitiv çıktı 😕keyseriyye olduğum için doktorlar 3 yıl bebek olmaz dediler Eşim bilmiyor Ne yapıcağımı bilmiyorum 😔
Btlazz Sabinasadova sezeryan mı oldunuz öyle mi demek istiyorsunuz öyleyse bile 19 ay olacak arada sorun olmaz ki
Balkizlarim Sabinasadova Sorun olmaz canım Rabbim sana vermiş esinede müjdeyi ver ve üzülme sıkıntı olmaz inşallah cumanın yüzü hürmetine 🤲💛