Yademmm24 biz şöyle yaptık o bölgeyi iyice temizleyin ve bizler için olan kaplardan versinler bebeğinizin altı açık bir şekilde bekleyin kabı orada tutun. Biz hep bu şekilde veriyoruz. Poşete kaka ya da gaz çıkarırken çok az miktar bile kaçsa doğru sonuç vermiyor. Aslında hastanede hemşireler de takıyor poşeti yardımcı olmadılar mı ?