İki gündür boğazımda enfeksiyon oldu sanırım. Oksururken ciğerim sökülecek gibi oluyor. Daha önceden zatürre geçmişim var. Alerjik bronsitim. Geçen gün banyo yapınca saçımı kurutmadan bekledim ondan hasta olduğumu düşünüyorum. KBB ye gitmem gerekti ama acile bile gidemiyorum korkumdan. Test olayı beni çok ürkütüyor (kovit testi). Bu arada temaslı değilim. Evdeyim. Sadece ben hastayım çocuklarda eşimde birşey yok. Akşam acile gitsem test isterler mi😒😒😒😒 bu arada çift doz biontech liyim.